Keyword density

17 aug

Čo je keyword density? Častokrát sa na internete môžete dočítať o tom, ako dôležité je udržiavať si konkrétne % aby ste sa dostali na prvé miesto v Google-y čo najrýchlejšie. Je to však naozaj tak? Pozrime sa, čo na to hovorí sám Google:

Keyword density alebo Hustota kľúčových slov(z ang.) vyjadruje precentuálne množstvo výskytu konkrétneho kľúčového slova v pomere k zvyšku textu na konkrétnej webstránke.

Vypočíta sa sa následovným vzorcom:

CKS/CPKS * 100
CKS=Cieľové kľúčové slovo (koľkokrát sa nachádza konkrétne kľúčové slovo na internetovej stránke)
CPKs=Celkový počet kľúčových slov (Koľko slov obsahuje internetová stránka)

zhrnutie: Ako ste mohli vidieť vo videu, pri písaní článkov na web sa musíte čo najviac zameriavať na to, aby bol Váš článok v prvom rade dobre prirodzene čitateľný. Neexzistuje dokonalý návod, žiaden algorytmus nieje nastavený štýlom “maj keyword density na úrovni 7,84% a budeš na prvom mieste v Google”. Každopádne používať nejaký keyword density tool Vám môže dať užitočný feedback, upozorniť Vás keď to s použitím kľúčových slov preženiete alebo naopak, keď nepoužijete skoro žiadne.

Reklamy

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: