Rank Tracker review

16 aug

Dobrý deň, dnes sa pozrieme na to, čo zvládne free verzia Rank trackeru od link-assistant.com.

1. Krok-stahovanie

download link trackeru z link-assistant.com

Zadáte svoje meno a e-mail, chvíľu na to vám do mailu príde link na stiahnutie. Mail s linkom vyzerá takto:

28  RoundCube Webmail    Download details and instructions for Rank Tracker [Link-Assistant.Com

Okrem toho Vám príde mail s linkami na rôzne užitočné webstránky. (Tie si prezriem neskôr a ak tam bude niečo zaujímavé, pridám to sem.)

2.krok, inštalácia

Sťahoval som verziu pre windows, stiahol som zazipovaný priečinok, v ktorom sa nachádza ranktracker.exe a install.txt s krátkymi inštrukciami na inštaláciu a spúšťanie programu. Dvojklik na inštalačný súbor, zvolenie si jazyka a čo nevidím! Medzi možnosťami je aj Slovenský jazyk!

instal - rank tracker

inštalácia prebehla úspešne bez väčších komplikácií. Okrem nainštalovania Rank trackeru ste mal možnosť pridať si aj ich ďalšie programy, WebSite Auditor, SEO SpyGlass a LinkAssistant.

3.krok, testovanie programu

Spustil som program, jednoduchý interface ma požiadal o zadanie url webstránky, vyhľadávačov zoradených podľa štátu (nechýbalo google.cz, bing či centrum) a nakoniec kľúčové slová, ktoré mi dokonca program sám navrhol! Nakoniec mi to vypľuvlo jednoduchý výsledok. (vyhľadal som web jedného môjho klienta ktorému začíname robiť linkbuilding cca o 2 dni. Zameral som to na jednu podstránku na ktorú budú namierené odkazy.

vysledok-rank-tracker

Celý program vyzerá celkom dobre až na jednu fatálnu chybu. Free verzia sa nedá uložiť.

Zhrnutie:
Program vyzerá veľmi dobre, okrem jednoduchého sledovania pozícií snáď v každom jazyku sveta, program obsahuje aj množstvo iných funkcií na prácu s kľúčovými slovami.Okrem toho je v Slovenčine za čo ma u mňa veľmi veľké plus. Free verzia však obsahuje jednu fatálnu chybu. Program sa nedá uložiť, z čoho vyplíva že na sledovanie pozícií je tento program nepoužiteľný, teda pokial nechcete mať PC spoustený pár mesiacov non-stop.

Pridaj komentár

